BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 16, 2010

warna warni kehidupanku

warna warni pelbagai gaya
dilantai dansa inilah owh tempatku!!


adibah anum mohd zolkifli


kau yg ku panggil sahabat,,teman,,kakak,,mentor
anum version close up,,

semoga ukhwah ini kekal terjalin smpai bila2,,
thanx dtg jmpe aku on 15 august 2010,,
syg ko sngt2,,
bertemu dan berpisah kerana ALLAH,,






muhammad ikhwan rosly


teman tempat berkongsi rasa sedeyh,,hepi n segala2nya,,
harap akan terus bersahabat,,
aku suke kawan ngan ko,,
daa anggap ko cm abg aku daa,,

pic nyh jak yg ade,,
ikhwan aka tom~
thanx for always being there when i need a hand to hold,,
when i need a shoulder to cry on,,
when i need a fren to talk to,,




asmahani annuar~liyana yazid~izzaty khalid~nurul sakinah~mohamad hafizi


terima kaseh ntuk ukhwah nyh,,
terima kaseh sbb xlupa aku,,
terima kaseh sbb masih sudi bertanya khabar even jauh berbatu2,,
terima kaseh kerana selalu menjadi penguat semangat 
saat aku rapuh,,rebah,,xkeruan,,xtentu arah,,kehilangan mase depan,,
miss u all,,
insyaallah jumpe lagi nti,,
bertuah miliki kalian sebagai sahabat,,
terima kaseh ajarkan aku erti sebuat ikatan persahabatan~


mohamad hafizi
terima kaseh sbb sudi jd kawan aku,,
terima kaseh sbb ade tyme aku nk nanges,,
terima kaseh sudi dengar aku,,
aku doakan ko berjaya kt uitm kuala terengganu sana,,
janji!!kawan dgn aku smpai bila2,,
passport ko ade ngn aku!!
aku ugut nyh,,
ko xnk kwn ngn aku,,aku g siam gune passport ko~huhu
sebagai ganti aku tulis   sal ko panjang,,
aku xltk pic ko,,
nti tkt owng berebut nk ko plak,,
huhu
*jgn touching plk

liyana yazid~nnti aku cari pic skandal kite,,
cik asma n cik anum,,
penguat tatkalaaku jatuh dan rebah,,
hahaha,,anum cm konrol ayu jak~

izzaty khalid,,
si gadis bawak keta laju gila~
taty yg kool!!




nur adlin~fatin farhanah~laily ali


terima kaseh ntk persabahatan yg pernah terjalin antara kita,,


terima kaseh kerna pernah menyimpul mimpi dan impian bersama,,
even impian ku sebuah impian kecundang,,
doa aku ntk korang,,semoga berjaya duniawi mahupun ukhrawi,,

efef~anum~wawa,,
rindu diz moment!!!

anne yg cun!!
with efef~berryokou langkawi
bila nk ryokou lg??











classmate!!
najwa amer~nad~dayat!!
tgk air bander@tgv jj perda
roomate~
nabby~nad~wawa~emma!!
guys,,u all rock!!!

kawad MECHY!!
mya~nad~wawa

BFF!!
cik akmal yg xboleyh lepak cinema~
cik mya yg lemah lembut!!

0 contengan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...