BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 27, 2010

kamu yang ku panggil kawan~ teman~tomodachi~friend~sahabat


Daa lama ase nye nk coretkan sebuah bingkisan rahsia hati yang sudah sekian lama ku pendam,,
Buat sahabatku yang tersayang,,
Andai kau membaca,,
Mengertilah aku terlalu rindu kamu,,
Teramat sangat ku rasa rindu itu,,
Seperti menusuk2 sebentuk hati milik ku,,
Mengertilah teman bahawa aku xsanggup kehilangan kamu,,
Terlalu indah saat yang pernah kita lalui bersama,,
Terlalu gemilang zaman kita berteman,,
Terlalu aku gembira meneroka indah bumi tuhan ini bersama kamu,,
Aku terlalu rindu saat bersama kamu,,
Terima kasih teman untuk secangkir memori indah bersama,,
Aku sangat mengharap,,berdoa pada yang satu agar kita ketemu lagi suatu hari nanti,,
Xkan ku lukai kamu,,
Xkan ku tinggalkan kamu,,
Sesungguhnya sahabat seperti mu tiada pengganti,,
Kerna ku yakin kau kan sentiasa di hatiku,,
Tatkala diriku terpalit duka,,
Tatkala aku terkeliru,,
Tatkala aku tersadung seribu rasa nestapa,,
Hanya kamu menghulur tangan menyapu pergi keruh wajahku
Menghadiahkan aku sebuah senyuman
Meminjamkan aku azimat kemenangan sebenar,,
Memberikan aku sebuah hadiah paling bermakna,,
Ukhwah terindah,,
Sungguh aku xmampu melupakan kamu
Mmg diri kamu tidak akan ada pengganti
Kerna aku pasti aku xmampu mencari yang seindah kamu
 bila saat terjatuh,,
Saat ditinggal sepi sendiri
Saat diuji,,
Baru ku tahu siapa teman sebenar,,
Siapa yang sudi menangis bersama
Siapa yang sudi meminjamkan aku bahu untuk aku mengadu rasa
Siapa yang sudi terus berdiri mempertahankan aku tanpa rasa malu,,
Tanpa rasa ragu dengan aku,,
Terima kasih yang tak terhingga buat mu teman,,
Gurauan mu,,telatah mu,,
Sifatmu,, perangai gila-gila mu,,
Suka merepek,, kadang2 xbetul sikit,,
Itulah menjadi bahan artifak rindu yang aku simpan dalam arkib hati ini,,
Tanda kita pernah bersahabat,,
Sebagai ingatan pada diriku,,
Bahawa aku miliki kamu sebagai sahabat sejati,,
Mengertilah kamu aku terlalu sayang akan kamu,,
Semoga engkau selamat,, sejahtera,, dilindungiNya dan berjaya di bumi sakura sana,,
Aku tak mampu untuk membalas jasa dan luhur kasih mu,,
Aku hanya mampu berdoa kepada yang maha menciptakan,,
Semoga engkau selamat sejahtera di sana,,
Harap dapat bertemu kamu march nanti,,




hahaha,,anum sokmo muka xde perasaan,,

rindu kamu berdua,,
cik adibah anum~cik asmahani,.
terima kaseh





0 contengan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...