BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 31, 2010

10 things people dun know bout me,,



Sy budak sport dulu tyme sekolah,,even daa jadi olahragawati sekolah since darjah 3,,Dan daerah pown penah,, fav event sy lompat jauh,,track and field yg sy main was lari pecut[100m,200m,hurdle],lompat jauh,lompat tinggi,,hahaha,,ase cm xpecaya,,and even ade orang ingat sy budak mandom yg xmain apa2 tyme sekolah,,hahahaha,,futsal pown aku bantai main laa dulu,,badminton slalu main ngn abah,,since kecik,,tertanya2 jugak sal laa xpenah nk main untuk tournament haa,,tp daa terlambat daa sekarang nyh,,chup2,,nak taw x ape yg mama buat dgn semua medal n piala2 aku,,masuk dlm kotak campak bwk katil kat tingkat atas,,hahaha,,actually baru jumpa td time nk kemas kotak bwk katil,,




I was once seriously involved dlm penulisan,,siap berguru dgn penulis2 yg ada menulis dlm antologi yg kene study komsas tu laaa,,huhu,,gi kem selama seminggu[kem laa sngt dlm hotel],,and even now nyh pown kadang2 still tulis cerpen and bagi dyorang check,,mm,,sy penah menang sayambara menulis cerpen taw,,huhu,,tajuk dye “kemelut kasih dipersada merdeka”,,and ade few manuskrip lagi,,huhu,,penah blajar2 tulis novel,,tp sekerat je,,malas nk sambung,,owh aniwei sy belajar bhawa education 2 boleyh buat duet,,masuk pertandingan2 yg DBP anjurkan semua hadiah dye duet,,hehe,,total yg dapat dari resensi buku dlm rm 350,,pertandingan cerpen rm 250 kot,,xngat,,siap dapat free langganan malajah keluaran DBP,,kamus dewan,,novels and banyak benda ag,,huhu,,







Sy suke sngt bereksperiment,, I can be party gurl,, I can dress like indie gurl,,even  perempuan melayu terakhir,,hahaha,,pada yg selalu bersama pasti taw cene perempuan sorang nyh dressing,,cm mak datin pown ada jugak,,tp now nyh xleyh buat selalu laaa,,sbb kt uitm,,nnti kne usya slek pulak and kne kutuk,,hahahah,,




sangat obsess dengan games,,pling selalu main jojo fashion show,,burger shop,,posh boutique, janes hotel, plant vs zombie, luxor, game ikan[xingat nama],,huhu,,snggup xmandi,,xmkn,,xtidor gara2 games nyh semua,,nk habes kan semua lvl,,paling dasyat aku ase tyme after balik daripada motivation course 2009,,semua orang balik dan tidow sbb demam kene berendam dlm air kotor tyme kt kem,,tp aku balik dgn bahagia nya on lappiey mengadap game ikan 2 dan xtidow semalaman even esok kne pegy sekolah,,makan pown tidak,,huhu,,and lagi satu posh boutique dan janes hotel,,sbb nak habiskan semua lvl,,aku langsung xtidow dan x mkn serta xmandi,,tp solat laa,,berani xsolat sbb main game,,maw kene sebat ngn mak aku,,hahaha,,mama smpai risau daa siap curi pen drive daa[basically game aku sve dlm pen drive],,hihi,,sbb senang boleyh main dimana shja even bila xbwk lappiey bersama,,




jojo fashion show~




janes hotel!!family hero~
she lost the hotel and has to get it back,,



Suka ckp sorang sorang,,even sekarang pown,,nk tidow I will talk to myself,,dok saja2 xde kawan ill talk to myself,,pura2 cm ade laa orang lain,,aku ase cm aku gila pown ada jugak,,hahaha,,mmm,,anum sory sbb xcite kt kau,,but actually aku pown cm ko jugak suka ckp sorang2,,dun worry kita bukan weird,,tp special,,hahaha,,



huhu,,dye pown suke gak ckp sorang2,,



Penah minat someone[budak tuisyen fizik aku] tahap gaban,, siap sanggup mengajar dia kimia lagi every weekend and weekdays pown penah,,penah lap sekolah[my mum taw~dpt permission ok] gi library untuk ajar dye few days before spm~ingat lagi it was on hari selasa,,mm,,bla ingat balik kelakar laa,,smpai aku siap jadi pengunjung setia library daa laaa,,huhu sy terer kimia,,hahaha,,perasan tol laaa,,but it was my specialties back in school,, dlm semua subject,,kimia plg cemerlang,,terpikir gak kenapa x amik chemical ye,,


huhu,,fulmetal alkimia,,




Sy nyh sngt sensitive,,xkira laa dlm apa jua kaedah mahupun cara,,[apa aku dok mengarut nyh??]huhu,,actually perut sy sngt sensitive,,dye boleyh detect whether the food is bersih or x,,kalau xbersih,,pas mkn je terus jadi pengunjung setia toilet,,sbb cirit birit,,mmg paling seksa kalau tyme exam laaa,,huhu,,kadang2 2 ase rugi je mkn sbb end up pas mkn 2 terus gi toilet,,that’s the reason why sy xmkn sngt nasik kt hostel sometimes smpai muntah-muntah gara2 perut masuk angin,,sy akan berusaha ssh payah jugak untuk keluar gi mkn kt secret recipe,,mcd,,johnys dan segala bagai kedai makan yg ada kt jj perda,,kalau terpaksa sngt sy mkn FC,,baiduri 2 pilihan terakhir laaa,,,huhu,,im not fussy bout food tp sy jg kesihatan,,sbb sy mls nk lepak toilet lama2,,  


bersih ke???




Sy xmakan meggi,,bukan sbb sy takut sy jadi xpandai,,even ada orang penah kata kt saya,,”mkn je laa kak wawa,makan sekali bukan jd bodoh terus”,,chup chup,,one thing you have to know is,,huhu,,sy makan meggi last skali when I was 5 kot,,meggi ayam,,pastu muntah teruk,,beria-ria sy nanges,,since that day daa xmkn,,fobia weyh,,huhu,,tp ade jugak kalau teringin sngt2 2 paw anum punye meggi,,meggi tomyam,,and kt plkn penah mkn siket,,tu pown kongsi ngn member sbb sy still fobia,,huhu,,

aku xmakan meggi laaa!!





suka bola gila2,,tp kadang2 maluw nk ngaku,,sbb ntah xramai bestfren aku yg tgk bola,,frankly speaking,, I am a big fan of Chelsea and real Madrid,, spain and Malaysia,,huhu,,sanggup xtidow sbb tunggu bola,,tyme skolah dulu tgk bola curi2,,tkt kene marah dgn abah sbb tgk match smpai kul4 pg,,hihi,,match paling diingati adalah,,final world cup 2006,,tgk ngn abah,, yg zidane tanduk perut materazzi 2,,hahaha,,chup2,,betul ke eja nama dye cm 2,,mls check,,xpenting pown,,hihi,,



the dream team,,huhu




suke nangis,,nmpak je cm cekal,,tp aku siyesly cengeng,,sikit2 nk nanges,,tp pndai2 cover laa,,kadang2 2 xde bende pown aku bntai nanges gak,,huhu,,kalau benda2 awesome pown aku nanges gak,,aku tgk twilight,,air bander,,Narnia pown aku nanges,,huhu,,slmat xde orang perasan,,hahaha,,




0 contengan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...