BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 19, 2010

si gadis insomnia part 2



*tulisan ini di tulis sejurus selepas tulisan yang pertama..



Tulisan si gadis insomnia part 2


anak anak sy sudaa tidow,,
sy bila lagi??
sedeyh betol laaa~

Huhu,,aku lapar lagi..
Bawalah si pujangga,,bawalah dia bersama
Agar kamu bermimpi si pujangga..
Macam mane nk mimpi si pujangga kalau kul 4 pagi pown aku xtidow2 agi nyh..
Jap2 nk g goreng samosa..
sbb daa xthn sngt daa,,
kelaparan menggugat keimanan..
Huhu,,Malaysia ke final piala Suzuki,,huhu..
Tetiba teringat kt first crush dulu,,huhu,,tyme sekolah rendah,,
Suke dye sbb dye comel,,
Dak kelas sebelah,,tyme darjah 6,,[gatai noo!!kah3]
Mm,,nama dye khairul,,tp sekarang daa xcomel sngt daa,,
Sbb super kurus,,dulu dye chubby..
Mm,,minat biasa2 je,,xde laaa bercinta pown,,alaa cinta anak monyet,,[nk ckp cinta monyet pown xsmpai thp 2 agi]..
Tp terus xsuka dye sbb dye tumbuk muka my fren[fikri],,fikri was totally innocent dan xtaw pape pow..
Khairul thought dat aku kapel ngn fikri dan jeles..huhu,,klakar aa,,
Alaa budak2 agi,,tyme 2 form 3..
Semua 2 kenangan,,hahahaha
Ari tu terjumpa dye..niwei bukan terjumpa laa..dye call and ajak jumpa,,
So jumpa dye dengan ditemani oleh my bff,cik fatin amaliena saadon,,
Jap je kt old town..mm
Hahaha,,semua tu kenangan zaman pra matang,,
Kui3..mm,,my ex,safwan super hensem,,
Aku pown xtaw pasal ape aku tinggal dye,,
Maaf sbb menyakit kan..
Siyes,,kalau suruh mengaku salah,aku akan mengaku,,
sbb I left him with no reason,,
Huhu,,aku mmg kejam,,
Skali lagi maaf,,
Tp xpe,,sbb super hensem senang je dapat pengganti kan,,
Xpayah risau sal dye,,
Abaikan je,,alaa kapel xsampai 3 minggu pown,,
Huhu..
Pasal ex agi sorang xpayah cerita,,sngat menjengkel kan,,
Huhu,,anum pown xsuke dye[aku rasa]
Betolkan anum,,ko xsuke aku kapel ngn dye kan,,
Sory sbb tyme dengan dye aku abaikan ko..
Mm,,bende paling aku xboleyh lupa sal dye adalah
“awak tu cepat sangat terpengaruh dengan kawan baik awk yang kaya tu,,hari hari lepak starbuck”
Anti nye aku!!
Marah tol!!
Aku gi starbuck xpenah gune duet kau pown laaa!![anyway,,kalau xmmpu payah laa kau pegy!!kah3~gelak jahat sangat sangat]
And aku bukan pegy starbuck hari hari laaaa!!
And aku menjadi penglepak di starbuck before aku kawan baik dengan kawan baik aku laaa!!
Haishhh,,marah tol aku kalau kutuk2 kawan baik aku,,
Asik kapel clash je,,bosan aku dengan dye,,untuk kali ke 4 dan kali ke 5 dye mintak kapel setelah aktiviti kapel clash,,aku pown ckp,,aku xnk dye,,
Bodoh betol,,and pity his gurl sbb tyme dye mntak kapel ngn aku ntk kali ke4dan 5 dye tgh kapel ngn gurl 2,,
Siyes kesian..
And siap tanya aku boleyh xdya nk kapel dgn dua dua..
Mm,,jgn tamak ok..
:Nasihat ntk kau: if you wanna win the game of love,,you have to play the game!!


play the game!!
boleyh thn laa movie nyh



Hahaha,,nasihat ape laa yg aku bagi nyh,,
Huhu,,aku sentiasa ada,,ku tahu kau pown sama,,
Ada sentiasa..
Huhu,,lirik lagu sentiasa ada~hujan..
Mama dtg bilik dan mula bising2 sbb aku xtidow agi,kui3,,
10 pple in my mind right now..
Adibah anum
Fatin amaliena saadon
Ikhwan rosly
Abdillah awi[hahaha,,tengah baca msg dillah 2 hari lps]
Fatin farhanan harridan
Nuradlin abu bakar
Nur khairul
Nur anis fatihah
Nurul farhana roslee[teringat kt korang 2 orang laaa]
Shinichi kudou
Ya allah lapar agi laaa,,
Ssh tol laa perut ade black hole nyh
Super massive blackhole!!!~huhu




soo sory,,maybe sy mmg suke broke pple heart,,




0 contengan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...