BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 06, 2010

abg ultraman!!

i.n.s.p.i.r.a.s.i!!



Ultraman!!
Hahaha,,mimpi apa pown ntah laa,,
Knapa tetiba tulis sal ottoman nyh,,
Mm,,saya daa ade banyak sangat teddy bear,,
Jd next birthday sila jgn bagi teddy bear,,
Klau nk bagi jugak sila bagi yang kaler hitam taw,,
Saya daa lama mencari teddy bear kaler hitam,,
Baru nmpak cm jahat siket,,
Hahaha,,ntah pape laa wawa nyh,,
Mm,,niwei sal ottoman nyh,,
Bkn suke ke ape sngt,,
Dulu kecik2 tengak gak ottomen,,
Ultraman dyna,,ultraman tiga,,ultaman gaia,,ultraman 7,,
Tapi yang kool yang ultraman 8 brothers 2,,
Semua ultraman datang berkumpul slmatkan bumi,,
Hahaha,,tetiba obsesi terhadap ultraman meninggat,,
Salah vanilla latte di sebelah yang telah meninggatkan adrenaline ku
Sehingga aku ghairah bercerita tentang obsesi zaman kanak-kanak ku,,
Huhu,,
Pegy tesco beberapa hari lepas,,
Jmpe ultraman,,
Tp tyme 2 xcukup duet,,so xleyh nak beli,,
Huhu,,pegy tesco ngn mama mmg laa stkat bawak 10 ringgit je,,
Dan sepuluh ringgit 2 akan selamat,,
Sbb bila kuar ngn parents jarang gune duet sendiri,,
Nk g atm kuarkan duet untuk satu ketul ultraman yang rege 59.90..
Mau kene marah ngn mama,,
Pastu kene bahan ngn bi[bukan nama sebenar,,sbb nama sebenarnye nizam],,
Adeyh,,
Dan sebenarnye kalau gi atm pown xmmpu nk buat pape,,
Sbb hanya sekeping note 10 didalam poket depan sebelah kiri,,
Dan handphne pown aku xbawak,,
Apatah lagi kad bank~
Klau time 2 aku kene culik,,mau menyesal penculik2,,
Culik budak sengkek,,ade 10 ringgit je,,
Xberbaloi,,
Nk makan big mac size besar sekadar cukup2 je,,
2 pown ntk sorang dan tyme mc value lunch,,
Klo bukan tyme lunch penculik 2 kene topup duet sendiri ntk beli big mac berkenaan,,
Kalau ade yang sudi,,
Saya nak ultraman ntk nxt birthday,,
Hahaha,,
time kaseh kalau ade yg concern..hihihihi





0 contengan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...