BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 29, 2010

bola sepak!!piala suzuki~



the winning team,,
huhu,,tahniah untuk mereka~



kah3,,ase kelaka je bila tulis sal bola,,
slalunye kalau aku nk tulis,,aku cite sal chelsea je,,
fav team ever,,
mmm,,ase bangga,,seronok,,suke,,hepi melampau slepas tgk final piala suzuki kt kl ari2,,
mm,,malaysia berjaya mengalahkan,,
dan menurunkan sedikt ego pasukan jiran iaitu indonesia,,
huhu,,now nyh sebenarnye tgh tgk mesia lawan indon kt channel 813,,huhu,,
bersama abah dan lebeh mengejutkan mama dtg tgk bersama kami[dlm umah nyh yg tgk bola aku n abah je],,huhu
now nyh 1-1,,
lalala,,alaaa dalam erti kata lain sebenarnye bakal menang nyh,,
abg keeper hensem 2 sungguh laa terer,,even abah yg layan german and man u sepanjang masa pown admitted it just now,,
huhu,,ade agi 7 minit agi sebenarnye tyme tgh tulis nyh,,
xfokus nk tulis sngt sbb sibuk tgk bola,,
mm,,niwei tahniah kepada semua player,,xkesah menang or x..
aku daa ckp bangga daa jd rakyat mesia pada saat nyh,,
ase cm xcaya pown ade,,
bola sepak adalah sukan yg paling ramai orang main,,
pling di sukai di malaysia,,
tapi pling dihina,,dikeji di malaysia gara-gara asik kalah je,,
bila menang cm nyh semua orang nk sanjung,,
alaa normal laa manusia pown nama nya,,
mm,,hope kpd player2 sekelian,,teruskan mengharumkan nama negara bukan kejar imbuahan puluh-puluh ribu yg dijanjikan kerajaan untuk mereka,,
hope dgn ade nya pendedahan di peringkat luar negara,,
huhu,,2-1 sekarang nyh,,
adoi,,tp xkesah sngt,,
sbb malaysia sudah semakin hampir dengan piala with less then 2 minits to go,,
huhu,,baru aku sedar,,suka hati aku je letak s pada minit,,
kah3,,cikgu bm dan bi aku tgk mesti kene sebat nyh,,
daa besar panjang masuk universiti pown masih xtaw mengeja lagi,,
babak syok nyh,,stop sat tulis,,
fokus bola jap,,masa tambahan nyh,,
khairul fahmi tahniah anda terer tangkap bola 2,,
huhu,,,,
bergegar jantung aku,,fobia takut bola masuk goal,,
indonesia pegi maen jauh2 laa dari pintu gol 2,,
encik pengadil bape lama masa tambahan nyh,,
aku cuak,,
hahahaha,,encik pengadil daa jwb,,4 minit,,
huhu,,menang sudaaaa!!!
suke nye,,kah3,,asal aku teruja gila nyh,,
daa lama xase cm nyh sbb sejak akhir2 nyh chelsea asik kalah je,,
redha je laa dgn kekalahan chelsea,,
sngt mengharap nxt season chelsea akan lebih hebat[even sekarang sudaa ckp hebat],,
hahaha,,daripada kisah piala aff suzuki sampai ke epl nyh,,ape cerita cik wawa,,
mmm,,
ntah ape lagi yang aku nk mengarut nyh pown aku xpasti daa,,
sudaa mula melencong dari landasan sebenar,,
pape hal pown still suka 1st goal which was scored by safee sali kat bukit jalil last sunday,,
hantaran cantik,,placing yg baik serta ntah memintas sorang pemain indonesia dgn penuh bergaya dan guna akal,,mmm dan xtamak sorang2 sebalik nya pas kan kepada member,,mm,,player 2 mm,,haaa,,norshahrul idlan,,
mm,,i remember his name well[even panjang sngt] sbb dye nmpak sngt pandai main bola,,
hahahaha,,
daa laa mls daa nk tulis,,
nk chat ngn paksu sat kt facebook,,

0 contengan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...