BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 13, 2010

don't mess with my YM and skype



nurulnajwanoh

sayasukamugendai@yahoo.com


Maaf andai tulisan ini juga mengguris hati sesiapa,,
Mungkin awak,,atau awak atau mungkin jugak awak yang kt sana tu,,
Maaf..
I love making friends with others because I do realize that I’m not the only human being in this world,,
So don’t get me wrong ok,,
Saya approve awak dan awak dan juga awak kt skype and also YM saya,,
I do change the setting at chatbox FB to online,,
Huhu,,sbb b4 diz mmg setting dye I put into offline,,
Sbb mls nk chatting,,
Tp bila sy approve awak,,
Bukan bermakna
Every single time bila sy online
Awak kne buzz saya,,
Awak kne nk ber skype dengan sy,,
Sometime I do have things to take care of..
Bukan nye nk mengadap pc sepanjang masa[sbb lappiey saya sepanjang masa connect the net] chat ngn awak,,
Cup2,,
Saya perempuan,,
Bila sy online untuk download pape,sy akan tinggal kan lappiey dlm keadaan online while I’m doing laundry,, cooking,, kemas umah,,and what so forth..
Somehow bila sy xreply ur “buzz” or “oiittttt,,” or “awak”
You start talking bad bout me,,
Hahh,,mcm nyh ke nk jd kawan,,
Adoiiiii,,
I’m pretty sure that you don’t really get the meaning of what kawan basically is..
Huhhhhh,,
Mm,,eniwei,,lagi satu,,
Saya hanya akan ber video call dan call kt skype dan YM with the person I’m close to,,
Bukan dengan semua orang,,
So stop2 laa call saya because I’m not gonna answer you..
Huhu,,
Maybe sounds kejam,,
mm..agi satu saya bila bervideo call sy masih bertudung..
rambut saya bukan ntk tontonan umum..
harap maklum..
suara sy juga aurat..
so saya harap kamu-kamu semua paham lah yaa knapa sy xanswer call-call itu semua..
cukuplah dengan tulisan..
kan lagi elok..
mmmm..
Maybe after diz you can continue talking bad bout me,,
3 days in a row,,breakfast mcd
Ade aku kesah?daaaa..
Huhu,,maaf semakin emo nampaknye saya,,
Mungkin salah coffee Arabica terlebih dose pada hari ini..
Jarang minum coffee cause I prefer latte,,
Kurang siket caffeine..
mm..sekali lagi maaf,,
andai kamu,,kamu dan kamu terasa hati..
sy just luahkan perasaan kt sini..
xde yang salah, right?






0 contengan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...