BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 19, 2010

アテ゛ィバー アヌム へ



 Warkah buat pujaan hati yang dirindui,,
Ko kire pujaan hati jugak ke??
Aku pown konpius..
Lalalala..mm
Petang tadi bual dengan my bff..
Huhu..since daa lama xdengar suara dye,,so ase rindu gle..
Anyway suara dye xberapa sehat sangat..
Mungkin kah sedang mengalami krisis pertukaran jantina
Atau mungkin juga kerana usia sudah mula menunjukkan kematangan..
mm..sama-sama laa kita lihat perkembangan nya nnti..
hope bukan krisis jantina..huhu..
anyway,,thnx sbb call..
ase terharu..aku mmg cpt terharu diz lately
dengan alif tarmizi pown aku boleyh ase terharu..huhu
mm..klau dengan budak sorang nyh mmg banyak lah cerita nye..
macam2..sejam berborak mcm2 topic..
kenapa sejam je??
Sbb tetiba line xbetol,,
Klau line ok ase nye lebeh lama,,
Mm,,sambung semula kisah aktiviti beliau..
daripada aktiviti beliau membelasah encik badak hinggalah ke tak nak bagi abg2 beliau kawin..
huhu..anum anum..
adeyh..mmg kelakar..
anyway teringat mak ko jugak,,
sbb mak ko sngt efektif,,aku suke..
hope boleyh terus berkawan dengan mak ko..huhu..
ahuhuhummmmm,,rindu kau lagi..
adooiiii..
tak sabar nk jumpa kau mac nnti..
huhu..terima kaseh sbb dengar pengaduan aku
huhu,,aku kan suke mengadu domba[huhu,,sj nk improve,,gune simpulan bhsa]
mm,,dikira mengadu domba ke??
Xkot sbb aku cerita luahan hati aku..
Teringat pulak kt imtiyaz,,kedai nasik ayam samudera,,ABC,,roti planta,,mcd seksyen 18..
Cup cup..ko mkn mcd lagi x now nyh??
Sbb dulu ko ckp nk tinggalkan mcd dan kfc..
Ishkk,,masalah betol laa klau teringat ko,,
Aku xmmpu nk hubung kait kan adibah anum mohamad zolkifli dengan bende lain except for food..
Ape ko daa buat??
Ssh tol aku nk ingat bnde lain sal ko..
Bnde mula2 mesti ikan keli bakar,,
Xpown nasik kerabu,,
Xpown roti gardenia kosong xletak pape jam sbb ko mls..hahahaha..
Xpown roti pisang..[kah3..benda paling aku kagum dengan ko]..
Mm,,aku daa mula lapar daa bila ckp sal ko..
Huhu






nasik kerabu~huhu



ABC version modern




ABC yg disukai sbb xsemak dengan perhiasan,,huhu


huhu..aku suke paw jambu ko~



0 contengan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...