BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 15, 2010

jangan pandang saya slek hanya kerana saya seorang budak university!!part 1



khas buat tatapan semua salesgirl seluruh malaysia..
saya buat entry khas untuk kamu semua nyh,,
knapa tulis part 1?
sbb saya ase cm banyak je nk tulis sal semua nyh..
mm,,saya hanyalah seorang budak university dan umur baru setahun jagung,,
belum ada pendapatan tetap..
masih menjadi penghabis duet mak bapak,,
juga belum punyai kereta serta rumah sendiri..
saya bukan laa kaya..biasa biasa je
tp alhamdulillah untuk semua yang saya mahukan,,
saya mampu dapatkan[kecuali bnde2 yg mahal sngt aa cm ferragamo,LV semua 2 belum mampu]



masih menjadi idaman kalbu,,kah3,,
ferragamo!!




super cool!!!




saya masih belum mampu!!!!
huk3

mm..
alkisah ini mengambil tempat di shopping shopping mall yang selalu sy lepak..
mm,,saya mmg gila shopping,,
kaki shopping,,
tp bila tyme xdak duet,,
kaki window shopping je laa..
huhu..mama marah jugak,,
abah xkata apa sngt..
abah cm kool je,,abes kuat pown abah akan ckp simpan duet,,
boleyh beli kereta best nanti..huhu
mama biasa laa mak kan,,
mama akan ckp jgn dok mmbazir sangat,,sudah2 laa shopping 2..
sy seronok je nk beli,,pakainye xde laaa sngt..huhu..
sbb 2 laa kne marah..
tp pape hal pown sy ukur baju dibadan sendiri,,
ukur kdai2 nk masuk dgn tebal poket sendiri ..
so sy xnmpak dimana salah nya sy menjadi budak universiti yang memakai perfume ralph lauren..
mm,,
sy juga berpendapat bahawa tidak salah untuk masuk ke marc jacob jika anda berkemampuan..
xsalah untuk try lip gloss dior jika anda 80% sure nk beli..
huhu..mungkin kerana sy hanyalah seorang pelajar university sbb 2 laa awak dan awak dan juga awak2 semua pndang saya slek..
sbb bajet sy xmmpu nk beli..
huhu..sy xkesah klau awak awak semua nk rasa cm 2..
at least i know i am better then all of you yang keje kt butik2 best tp xmmpu pown nk beli..
hahahaha..
korang pown bukan nye mmpu beli..
so xpayah laa nk pandang2 slek kt seorang pelajar university..
sejujur nye berdasarkan tebal poketsy,,
sy xpernah sekali pown masuk ke Salvatore Ferragamo, louis vuitton mahupun Prada..
sbb sy masih xmmpu nk beli,,
saya masih perlu menyimpan dulu dengan lebih berhemah untuk sepasang kasut Ferragamo..
akan sy beli bila sudaaa kerja nanti,,
sbb 2 laa sy hanya menyimpan hasrat je ntk msk ke butik2 berkenaan..sy sedar diri..
huhu..
kisah ini mengambil tempat di sebuah butik marc jacob pada tahun 2009 ketika itu sy keluar ntk menonton Harry Potter di tgv shopping mall berkenaan..
sy seorang lone ranger..kui3 mmg suke kuar sorang2..
mm..mungkin sy hanya berpakaian terlalu biasa,,
sy xkesah pakai bnde murah pown asalkan cntik,,
mm,,eniwei cardigan sy asenye harga 19.90 je dan xde brand..
sy suke mix and match pakaian..
mungkin pada hari berkenaan, sy hanyalah memakai sehelai t-shirt dan cardigan yang murah dan di match kan bersama sehelai jeans mahal[hahaha,,poyo je],,dan bikini beg[handbeg besar 2 laaa]yang ade teddy bear comel colour purple..dan jugak sepasang pep-toe flat vincci colour putih dark teal..
mungkin dressing budak university yang hanya mmpu shopping di jusco,giant,pacific serta tesco..
maaf xdinyatakan carrefour kerana umah sy xdekat dgn carrefour..huhu
mm,,ok2 sambung balik cerita td..
sy masuk butik berkenaan dan tengak2 perfume di situ,,
saya sebenarnye berhajat untuk mmbeli perfume daisy 2,,
the super massive cool,,
still in love with it!!!
sy suke sbb botol dye cantik,,
huhu..so saya tnye laa pada sales girl berkenaan,,
mm,,available in berapa ml?
siyesly sy xsuke beli perfume klo 50ml..
tataw knapa tp xsuka,,
huhu,,
then,that gurl 2 padang saya dari selendang hingga ke pep-toe saya..
dan berlalu pergi begitu saja..
tanpa melayan pertanyaan saya..
mungkin kah saya invisible seperti mana YM saya invisible?
mm,,saya konpius sebenarnya..
is she didnt hear me or mungkin dye pakai earphone,,[cube berbaik sngka dengan perempuan itu]
huhu..
saya mula berasa menyampah,,
saya berjalan ke arah sales girl yg xbuat apa 2 
dan memberikan sepatah dua kata kata-kata hikmat,,
"miss, you tawu x apa kerje you?kalau tawu better treat your customer well eyh nxt tyme,,
i'm maybe just a typical budak U but i can afford to buy it sayang"[sambil senyum cm perasan bagus]kahkahkah..
aniwei,,mulut saya pown boleyh tahan jugak pedas nya,,
so kalau xnk ase,,dont mess with me..
  dan aku terus melangkah kuar dari butik sales gurl belagak gila tu,,
pandang orang cm dye cntik sngt,,
huhu..emo nyh,,hahahhaha..
alkisah berikut nya mengambil tempat di sebuah mall kt melaka[tyme cuti chrismas 2009 ]
mm,,xde plan nk membeli sebenarnye,,
tp klo daa jmpe yang cantik boleyh aja,,
so tgk2 laa kt dior..
mm,,dan saya membelek2 sebatang lip gloss dan men try nya di tangan seperti biasa,,




if im not mistaken,,
yang nyh kot yg kite try time 2 but colour laen laaa..


hahahhaha..
then sales gurl yg xberapa cantik sngat 2 datang menghampiri..
mau try?lebih kurang laa cm tu dya tnya aku..
aku pown ckplaa cm nyh,,
xpe tgk2 je dulu..
jgn pegang2 kalau you xmaw beli,,
cup2,,bebe!!daa besar2 tulis tester,,klau xtest cene nk taw cantik ke x?
xboleyh decide nk beli ke x?
gloss 2 bukan harga 8.90 tp 89 ringgit laaaa syg!!!!!!!
huhhhh!!
marah betol dengan sales gurl macam tu..
ok kisah ini berhenti disini dulu
gara2 perut sy sudah mula mengalaunkan irama dan bait bait lirik lagu lonely soldier boy..
huhuhu..

0 contengan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...