BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 19, 2010

gadis insomnia!!!


*kisah ini ditulis pada jam 3 pg td..

 Tulisan si gadis insomnia part 1
knape part one??
sbb aku pown xpasti agi sepanjang mane karangan ini..
Adoii..
Daa berapa lama daa hidup tunggang langgang..
Kul 3 pagi cm baru kul 8 malam,,
Pe nak jadi nyh,,
Cene kulit nk sihat??
Cene nk jadi cantik??
Huhu..tgh2 tulis nyh pulak perut melapar..
Dugaan banyak betol laaa..
Pisang pown pisang laaa..


pisang owh pisang!!




encik pisang sudaa di makan



Huhu..saat saat dok sorang sorang nyh,,teringat kt ramai orang..
Orang yang xpernah menghargai kita..
Orang yang used to be really close tp mane ntah menghilang sekarang..
Orang yang pernah melukakan dan dilukakan..
Dan semestinya sentiasa diingatan adalah orang2 yang xpenah lupa,,xpenah tinggalkan kite sendirian even terpisah beribu batu..
Mm,,music being play now nyh adalah lagu aku yang asing~hujan..
mm..kind of tak de perasaan setelah xsiap2 agi Sudoku no 96..huhu ssh penat daa fikir..


no 96 xsiap,,proceed to 97


mm,,give up lalu aku menonton detective conan version orang,,
mm,,oguri shun!!hahaha,,hensem,,kui3..
mama ckp aku si gila conan yang snggup xpegy mana2 gara2 xnk terlepas conan..
huhu..nk buat cene daa suka..kelmarin petang pegy giant..conan kt ceria kul 6.30..
aku paksa mama bawak kereta laju sbb xnk terlepas..
terang-terang bersama rasa sayang..
huhu,,track sudaa tukar,,kotak hati~fevret 2,,nak nyanyi jap..
ya allah siyes lapar..roti bakar letak ais cream agi ke??
Tp aku malas..
Mm,,
Ssh betol sebenarnye nak distract kan 民d悪だ里派だ面儀名g地べべら派おらんg..
Hahaha..jgn percaya tulisan jepun kt atas tu..anum dan kinah jangan cuba2 baca,,
Sbb aku yakin korang pown xtaw pe maksud dye..
Cuz lappiey nyh dye automatically chnge klo tersalah tulis..
Huhu ayat sebenar:
Nak distractkan mind aku dARipada mengingati beberapa orang..
Hahaha..
Teringat kat 2 orang yang pernah jd 新友 aku..
Ntah aa,,nyh mesti sbb cerita kat anum td..
So teringt laa 2 orang nyh..
Dua dua daa xpernah kontek aku..
Yang sorang 2 boleyh laa thn..
Setakat like status fb aku
“jangan tnye result aku!!
Hahaha
Alhamdulillah dekan”
2 je..yang dia like pown..chat xpenah..tyme balik pown xpenah nk kontek aku..
Aku bukan nk ape pown,,juz kite kawan babe,,
And pernah nangis ketawa bersama..
So a bit of terasa hati laa ngn ko..
bukan a bit ko,,
aku mmg tgh terasa hati..
Yang agi sorang tu agi aa..xpenah kontek langsung..
Lastime dye text aku was on 16 feb 2010..birthday aku.. 2je..
Siyes babe aku xmintak pape pown,,xsuruh ko belanje ABC pown,,
Juz klo balik 2 jmpe aa jap..
Or maybe ko mmg daa lupa aku,,tak pe laaa time kaseh..
:anum:aku tengah emo nyh..pujuk aku cepat..[aku yakin ko bace post aku,,hahaha]
Tetiba mood jadi baik balik,,huhu,,
Ngah mendelete msg dan terbaca 1 msg..
“wawa aku da belikan kan donut ntk ko”sender adibah anum..
Hahahha..mane laa xlapar aku..
Anum=makanan..huhu
Mm,,berakhir dulu ntk part one..cm daa panjang daa pulak~





sudah ku tinggalkan semua caffeine2 nyh,, 




encik sudoku,,




fantasy strings!!
kui3,,stok makanan tgh malam




badly needed by now!!
kui3~encik bio-oil



0 contengan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...