BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 02, 2010

saya xsuke baca novel sbb,,,,

mmmm,,
Saya xsuke baca novel sbb saya baca lambat!!

Saya mmg baca lambat gila,,
Mm,,kalau orang laen satu novel 2 satu mlm pown boleyh habis,,
Aku?? Mau 2 3 hari jugak laa,,
2 pown focus sungguh2 daa 2,,
Mm,,mcm gelak tergolek,,
Adeyh,,2 hari lebeyh2 jugak laaa aku baca,,
Sanggup korban kan masa tidur,,
Basically bukan korbankan terus,,
Cuma kurangkan je,,
Mm,,die hard sangat kalau sanggup xtidur ntah gelak tergolek 2,,
Along baca novel 2 ade laa kot 2 3 jam je,,
Hadeyh,, aku pown tatau pe masalah aku baca lambat sngat,,
Nk kata novel 2 puitis sangat sampai ssh ntk seorang budak engineering tafsirkan xde laa,,
Biasa aje pown,,
Mm,,kalau time 2 ade kelas biasanye xbaca sangat laa,,
Kalau baca nasib dye jadi sama macam Cinta Sufi karangan Ramlee Awang Murshid dan jugak Cerita Dari Hati,,
Agak dalam seminggu baru nak habis sbb nye xleyh nk focus baca sngt,,
Bila senggang2 xde kelas baru baca,,
Stakat nyh daa hampir 3 minggu dirumah tanpa buat apa2,,
Baru 3 novel yang habis aku terokai isinya,,
Gelak Tergolek~ Bara Cinta Canberra~ Bohemian,,
Mungkin semua novel nyh daa lama kuar,,
Aku je yang baru baca sekarang,,
Sbb xminat sangat seperti mana telah dijelaskan diatas reason xsuke baca novel sngt,,
Huhu,,
Banyak ilmu yang aku dapat daripada Bara Cinta Canberra dan Bohemian,,
Nilai cinta pada yang maha menciptakan cukup tinggi
Malah banyak mengajar aku,,
Mm,,sapa cakap baca novel lagha,,
Dapat tambah ilmu sebenarnya,, kena pandai2 pilih laaa,,
Nilai insan yang diperjuangkan penulis serta cinta kepada yang Esa secara xlangsung banyak menginsafkan aku and also menguatkan lagi hati aku bahawa nilai insan bukan sekadar terletak pada 4 flatnya,,tp pada hatinya~
Mm,, gelak tergolek?? Bukan xde nilai yang aku cari,,
Best cite 2,, bahan bacaan ringan ntk menghiburkan hati yang nan lara,,
Xcaya cube baca,,
Novel 2 buat aku gelak sakan,, ala tengak tajuk sudaaa,,
Mmg aku gelak tergolek2 laaa,,
Hahahaha,,
Kalau putus cinta kaa pi laa cari novel 2 ntk gelak,,
Huhu,,pasti xrugi,,
Tp kadang2 cam bodoh siket,,hahaha,,
Penat aku gelak smpai saket perut,,
Cuma ape yang kurang,, aku adalah seorang insan yang suka pada cerita yang kompleks,, ade unsur ketuhanan,, paksa otak aku pikir banyak2,, mungkin boleyh ditafsirkan aku baca novel yang isi nya seperti buku rujukan MEC100,,introduction to mechanical engineering,,maybe~mm yang boleyh menjadi hujah dan bahan ilmu untuk aku sampaikan bila habis baca novel 2,,
So mungkin juga ia menjadi penyebab kenapa aku xbaca sangat novel cinta yang kene menangis berendam air mata sbb suami curang,, mak mertua x suka,, kawen kontrek,, dan mcm2 lagi,,
Huhu,,
Mm,,agi satu yang best sal Bohemian adalah,,
Jangan pandang orang sebelah mata,,
Busker2 pown,,dok nyanyi tepi jalan pown ada degree mechanical engineering taw,,
Nk tukar statement siket,,
Kalau tadi nilai insan bukan terletak pada 4flatnye tp pada hatinya,,
Nownyh pulak,,
Nilai insan bukan terletak pada tebal poketnya tp pada mm,,carilah sendiri makna 2,,
Sbb stiap manusia berbeza,,
Salam kehidupan~

0 contengan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...